Post by locoutnieslovmyb on Feb 21, 2022 2:16:25 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ öka nycklar hacka ▞▞▞
▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
Letar du efter ett nytt skönt mobilspel som du kan njuta av när du har lite tid till övers? Då är Tiles Hop: EDM Rush! någonting för dig; ett spel med sköna
Download Aki Musiken.3gp .mp4 | Codedfilm
På
Bra men har många annonser
ladda ner och installera Beat Shoot 3D - EDM Music Game APK - senaste version 1.1.7 apk ... Piano Kids - Music & Songs. 52,48498 · Tiles Hop: EDM Rush! APK
Det här spelet är fantastiskt men lägg till Bts-låtar och Blackpink-låten dödar denna kärlek
Det är hemskt. Det tar så lång tid att ladda. Och det behöver uppgraderas. Ibland missar mitt spel.
Semsta spelet jag har varit med om
mer reklam än spel
Tiles Hop: EDM Rush! সংগীত aez
Spelet är okej även om ett riktigt irriterande problem är att bollen ibland börjar röra sig sida till sida slumpmässigt och får mig att misslyckas.
För man inte kan skriva sin favo song som roxanne och andra
Annonserna är för högljudda mina öron är trasiga
jag tyker att det ärdåliga låtar
Roligt spel men för mycket annonser stör
Spelet är väldigt trevligt 😊 men så många annonser
Jag tycker att man ska kunna välja om man ska köra riktigt fort eller inte eftersom vissa låtar blir dåliga när de spelas snabbare
Det är för skårt!! 😠😠😠😠
Jag älskar absolut den här appen. Det är så roligt och blir aldrig tråkigt!!! Det enda är att det finns många tillägg. Men även om det är kul att spela!!!!
Det är okej, ganska kul men för att låsa upp låtar måste du titta på tre annonser. Och det finns ytterligare annonser. Jag stänger bara av mitt wifi så att jag inte får upp annonserna! OK dock.
Jag gillar det här spelet så mycket men en sak som jag inte gillar det här är inte låten i det här spelet trött på saktade lisa pengar lalisa
Det är ganska tråkigt faktiskt, de sa att de hade någon favoritlåt men jag kunde inte ens hitta en av mina favoriter
Spelet är bara roligt i allmänhet, det är utmanande och så de där fina låtarna
LINUS
Det är kul men jag tycker nog att i början ska man få skura Axel F låten och Bad guy eller vad det nu en heter och yummy Matilda.a Önskar Det om inte vill det 😁
Tiles Hop: EDM Rush! Muzika kzdt
Free download Vägmärken SE APK latest version 1.2 for Android Devices. Swedish road signs in your Android phone. ... Tiles Hop: EDM Rush!
Muse Dash
Tiles Hop - EDM Rush i App Store - Apple
Nej
Det är bra
Ladda Ner Tiles Hop: EDM Rush! - Senaste Version 3.7.2.8 För Android Av AMANOTES PTE LTD - Spela din favoritlåt genom att göra Ball Jump på brickor!
👎👎👎👎👎👎👎👆
Tiles Hop EDM Rush för PC och Windows - gratis nedladdning
Roligt spel inte för mycket reklam!
Musiken är bra men spelet är alldeles för laggy. Spelet tar en evighet att ladda en låt och när den äntligen gör det förlorar du inom de första fem sekunderna på grund av fördröjningen. Det finns också en ohelig mängd annonser. Avsluta en låt? Skaffa en annons. Förlora en runda? Skaffa en annons. Vill du spela några låtar förutom de två som tillhandahålls? Se en annons.
Tiles Hop: EDM Rush! Musik wnwe
Talking Tom & Ben News Izklaide hqp
45 miljoner spelare över hela världen tycker om detta rytmspel i japansk anime-musik! Tiles Hop: EDM Rush! APK. Tiles Hop: EDM Rush! Spela din
Då är Tiles Hop: EDM Rush! någonting för dig; ett spel med sköna beats och härlig spelupplevelse.. I Tiles Hop får du njuta av den sköna musiken samtidigt
Det här spelet verkar trevligt. Så mycket eftersläpning trots att jag knappt har några andra appar och har några bilder. Min telefon hade aldrig problem med andra appar och fördröjningen kom vid de konstigaste tidpunkter som om den var kodad eller något. Det tog bokstavligen en evighet att ladda en låt, och laddade aldrig färdigt även om baren var full i MINST 6 minuter. Jag fick inte ens en handledning och fortsatte inte spela tillräckligt länge för att ta reda på om det fanns ett alternativ för en handledning. Appen suger för mig.
BH BH BH BH ?!!?!?!?!??!!?!?!!??!!??!??!??!??!?!?!?!??!??! !?
Det är ok men jag kan inte använda en annons för att få en ny låt
När jag startar spela så dör jag hela tiden jag kan inte göra någonting!
Du har inget felrapporteringsalternativ så jag skulle vilja säga här att prestationen "lås upp alla bollar" hävdar att det finns 24 bollar när det faktiskt bara finns 23, vilket gör det omöjligt att uppnå. Annars är det ett trevligt spel. Den nya uppdateringen som gör att låten går snabbare innan ändlöst läge är dock väldigt irriterande. Jag vill bara njuta av mina egna låtar i normal hastighet, och nu kan jag inte slå mina gamla höga poäng.
Android-Applikation Rush Ball: Tiles Hop EDM Utvecklad Av MINTDIV Listas Under Kategori Musik. Den Nuvarande Versionen Är 2 Släppt 2020-12-09.
Tiles Hop: EDM Rush! Musik hwhx
Igår uppdaterades tiles hop men tiles hop fungerar inte och fungerar inte i svart skärm på displayen, vänligen fixa det
Det här spelet är riktigt bra men låtarna hörs lite.
Hej, jag hittade en bugg, jag låste upp bleknad låt och när jag vaknade nästa morgon försvann min bleknade och samma sak hände med närmare låt, snälla fixa detta fel
Det här spelet har ingen annons för att låsa upp fler låtar snälla hjälp!
annonser annonser annonser.
Det här spelet är så roligt men för många annonser
Roblox; Aquapark.io; Paper.io 2; Färgstump 3D; Magic Tiles 3: Piano Game; Fortnite; Polysphere - Art of Puzzle; Wordscapes; Tiles Hop - EDM Rush; Helix Jump
Roligt spel, men du spenderar lika mycket tid på att titta på annonser som när du spelar spelet.