(Android/iOS) Off The Road - OTR Open World Driving juksekode ubegrenset primogems
Feb 24, 2022 9:01:53 GMT -8
Post by asbacuforttext on Feb 24, 2022 9:01:53 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode ubegrenset primogems ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Ice Scream 3: Horror Neighborhood Árkádjátékok tna
Jeg bare elsket å spille utenfor veien, spesielt på nettet med vennene mine.
Off The Road - OTR Open World Driving Racen afrx
for mye drifting. veldig vanskelig å kontrollere. Jeg vil installere på nytt etter at du har løst dette problemet.
Ville vært mye bedre hvis alt ikke var så dyrt. Ville også vært fint om du var mindre grådig på å låse opp noen av kjøretøyene av nøyaktig samme type. Det vil si at jeg betalte 20k mynter for det lille helikopteret, men låste bare opp 1 individuelt helikopter i stedet for alle av samme eksakte type. Det er for jævla grådig. Ville også vært fint å kunne oppgradere lastekapasitet på kjøretøy.
Ser ut som det er et bra spill å spille... jeg liker det stort sett, det er mye å gjøre. Men det viktigste for meg er den forbløffende mengden av annonser ... som jeg ikke har noe imot annonser, men for det meste har jeg fått minst 2-3 annonser hvert 5. minutt. Noen ganger mer. Det er også et par andre ulemper, men jeg kan leve med det, ikke annonsene.
Spillet er morsomt, men jeg skulle ønske det kunne bli natt i spillet, jeg skulle ønske spillet hadde 3. og 1. person visning, og jeg kunne modd spillet som GTA
Et verste spill gjør det ikke når jeg åpner en helikopter eller lastebil, det ber om abonnement og kontrollene er verste
Dårlig vedlikehold av spillet. god grafikk❤, fortsatt ingenting å gjøre med inntektene tilfører noe interessant.
Hva skjedde jeg betalte for VIP-medlemskap og etter oppdateringen mistet jeg VIP-statusen min!? Er også annonser tilbake? Jeg prøvde å gjenopprette kjøpet og ingenting?!
Er et veldig bra spill fordi jeg kan tilpasse bilen min, og jeg elsker at den har en dag- og nattsyklus og bilene er veldig fine
Virker greit. Det lukter penger, men under finner du barebones av et spill som kan være morsomt... hvis du er villig til å tåle FTP-elementene.
Har ikke ord for å beskrive hvor fantastisk dette spillet er, enten det er gameplay eller oppdrag. Men 2 stjerner og det er åpenbart, som alle andre synes jeg også at du bør gi oss spesielle oppdrag eller noe for å få nye biler. Ellers vil du miste popularitet. BOL.
Beste søl noensinne
Det er et av de beste spillene i hele verden.
Det fortsetter å opptre. Med knappene. Noen ganger vil jeg ikke føle at jeg berører knappene. Og mange ganger kan jeg ikke trykke på 2 knapper samtidig
Alt i alt. Veldig godt laget spill. feiler ikke. Ingen utfordring for å komme videre i spillet.. Låse opp kjøretøy i en slags BS. Og reklamememt er irriterende, men det er med alt i dagens verden
Off The Road - OTR Open World Driving রেসিং xff
Dette spillet er kjedelig. En haug med lamme hente-oppdrag og ikke mye annet. Ikke mye av det som gjorde de to foregående spillene utmerkede. Grafikken er utmerket, men ikke mye annet.
Det er morsomt, men det gjør spillet kjedelig fordi du bare kjører én bil. Jeg forstår at noen få kjøretøy er "raskere/bedre". Du blir lei etter en stund å kjøre samme bil og grunnen til 2 stjerner
Dette spillet er ild spillet er realistisk, grafikkene er flotte og jeg liker det åpne verdenskartet. kompis men men tjene penger er vanskelig noen bilen kan ikke klatre i fjell ja det er noen problemer Men det er et bra spill prøv det du vil like det Fred
Et av de beste spillene jeg har sett så langt på grunn av de realistiske funksjonene og grafikken, men jeg måtte gi det en fire 🌟 fordi nettmodusen ikke er klar og de fleste kjøretøyene er veldig dyre. venter på neste oppdatering for å se en forbedring 😝😑
Jeg liker dette spillet, jeg liker det og det har fantastisk grafikk. Det er bare ett problem. Min sparing, jeg hadde en sparing for spillet, mange kjøretøy, litt penger, og jeg sier omtrent 2 kart. Så en dag jeg logget på, begynte spillet mitt på nytt. Vær så snill, hvis det er en måte du kan fikse på på en eller annen måte, vil jeg gjerne gi dette fem stjerner. Vær så snill og takk.
Dette spillet tar for lang tid å søke etter å bli med i flerspillerspill, vennligst gjør det raskere
Det er fint, men det er bare få kjøretøy som kan kjøpes med mynter, men det er så mange biler som bare kan kjøpes med ekte penger at det ikke er rettferdig
Kan du legge til en Tesla cybertruck og annet vær og resten av V1.7 slipper denne i desember.
Tips for ikke VIP-medlemmer, kjøp militær heli, det er den største grønne, ellers kan du ikke fullføre alle flyoppgaver. Ha det gøy;)
OMG OMG dette er et perfekt spill for de som vil ha en åpen verdenssimulator. Grafikken er så kul. Etter oppdateringen kom også nattmodus. Ikke ignorer meg, ellers vil du gå glipp av et flott spill. Sterkt anbefalt !!!!!!!
Det tar helt for lang tid å gjøre fremskritt med mindre du kjøper pakkene og ser mange videoer bare for å få en liten mynt. Spillet er morsomt. Foreløpig prøver jeg fortsatt å gi det en sjanse. Men bare en gang i f.Kr. er det lett å kjede seg for fort
dette spillet suger og er en stor feil. den laster og jeg kan bruke kontrollene, men skjermen er grå. fikse det så fort som mulig. p.s. 0 stjerner Jeg ble bare tvunget til å sette 1 stjerne.
Dette spillet er veldig jevnt. enkel kontroll. Moro å spille Dette spillet har båter, fly, heli(er) som lagt til Fun. men vi må låse opp kart, båter og heli(er) med mynter. dette spillet trenger ekstrem tålmodighet fordi KOSTNADEN ER MER, INNSAMLINGEN ER MINDRE. Til slutt foreslår jeg, vennligst gjør det en gang Lås opp. samme båt, samme heli i 1 kart. hvorfor jeg skulle kjøpe samme båt/fly over hele kartet. det er meningsløst!!
Off The Road - OTR Open World Driving Dirke kze
Utrolig spill jeg har hatt en stund, men nå begynner jeg å hate det. Jeg så den nye superyachten og tenkte jeg skulle se hvor mye det ville være siden det ikke er en stor hensikt for en uansett bortsett fra det kule utseendet... 730 000 for en yacht eller £7,50, kjøp pengene for gud vet hvor mye eller en abonnementsavgift ... yachten har bare 1 dekk eller ser ut til at du til og med kan gå inn ... denne yachten forklarer så mye om selskapets grådighet for meg, bevis at jeg tar feil om spillet, og jeg vil gjerne gi 5 stjerner
Du burde virkelig fikse AI-båtene dine, de er alltid raskere og raskere enn vanlige båter, og på en eller annen måte bremser de ikke når de svinger for mye og akselererer, mens når jeg etterligner det, bremser jeg likevel ned farten
Det tok VIP-medlemskapet mitt, det skulle være permanent
Motorveiran. Ordspill ment. Trenger flere mål og/eller spilling. For dyrt for det som tilbys.
Veldig bra spill. Kunne brukt litt flere forskjellige sideoppdrag.
vær så snill, legg til online flerspillermodus, jeg kjenner lokal spillermodus i legg til, men jeg har ingen venner her, det er derfor jeg trenger online mutiplayer-modus takk
Jeg tror vi kanskje kan legge til at du kan ta til ting på en tid som jern og tre eller tre og steiner, men atskilte vogner
Beste offroad-kjørespill jeg har spilt noensinne, dette spillet er BEST!!! Grafikken er veldig bra en tror jeg ikke likte er at vi ønsker å kjøpe biler med ekte penger så vær så snill å fjerne det ok!! Så det er derfor jeg gir 4 stjerner🌟🌟🌟🌟 superspill OMG MULTIPLAYER OG DAG OG NATT OPPDATERING SUPER FORTSETT👍👌
Fortsetter å vise funksjoner som fortsatt ikke kom ut etter omtrent 2 år. Cars cave lil trekkraft. Og duduserte en hel stjerne fordi spillet vil være irriterende til du vurderer spillet. Så fornemme at du vil at jeg skal rangere det så ille å ta det ned enda mer. Så der går du spillet
Unødvendig VIP-klubbmedlemskap og alt som vises, dyre kjøp, regelspill mot vitenskap. Helikopter kan senkes i vann og kan lette fra vann. 😅😅😅 , Ingen sykkelmodus tilgjengelig, førsteperson kan ikke sees, når vi kjører kjøretøyet eller helikoptersjåføren beveger ikke hånden. Utvikler se på saken.
De andre kartene burde ikke koste så mye. Det er flott, men la oss gå mellom kartene og jobbe for å få alt annet
Dyrt!!! Barna mine på 10 og 13 elsker dette spillet, men 10-åringen min ber meg hele tiden om å la ham kjøpe en lastebil for 10 dollar! Kom igjen! 10 dollar for en lastebil i et spill?!?!? Det er svindlerstil! Kanskje prøv å senke prisene...det er latterlig!
Dette spillet er veldig gøy, men det gir bare 3 stjerner fordi båter og helikoptre koster for mye og det tar evigheter å bygge opp valuta for dem. Enten må arrangementer betale mer eller slå prisene ned! Nye lastebiler koster altfor mye tar for lang tid å få kort for dem.
Elsker dette spillet. Flott fysikk et av de beste terrengløpsspillene. Det eneste jeg vil legge til er flere/større kart. Også kjørefysikken når du trekker en tilhenger kan bli litt vanskelig. Håndterlig, men vanskelig.
Flott spill. fantastisk grafikk. mest av alt er det offline.
Kunne vært et bra spill hvis det ikke var for prisbesparelsen. $2 for ett kjøretøy som knapt endrer spillet er opprørende. I stedet for å miste oversikten over forbruket mitt på grunn av dusinvis av billige gjenstander, fikk du meg til å avinstallere spillet fordi du knapt kan spille det uten å betale $5+
fint spill jeg anbefaler deg på det sterkeste å spille dette spillet, det er morsomt og grafikken er bra og godt utført!!!
Jeg prøvde å tilbakestille telefonen for å kjøre dette spillet, men når jeg laster ned spillet viser det hvite linjer brutt overalt og kan ikke spille game.im ved å bruke en Samsung Galaxy M02 newsest med Android 10, så vær så snill å fikse grafikklasting og spillproblem for dette spillet og th8s-enheten! takk!
Jeg ville gitt 5 stjerner hvis den ikke fortsatte å krasje telefonen min. Galaxy Note 8, rikelig med ram og lagringsplass. Jeg elsker dette spillet så mye, det er et fantastisk spill jeg skulle ønske det ikke krasjet så ofte! Fantastisk grafikk, fantastisk spilling
BH nok ❤️
Godt spill lar meg bare ikke gjenopprette kjøp på min samsung galaxy s7 edge.